Interesul public faţă de schimbările climatice nezdruncinat de scandal, liniştit datorită ştiinţei

Cercetătorii au descoperit că rapoartele mass-media negative au un efect de scrtă durată asupra opiniei publice, la fel ca şi poveştive pozitive. Această dinamică sugerează faptul că oamenii de ştiinţă din domeniul schimbărilor climatice ar trebui să regândească modul în care să implice în mod eficient şi constant publicul.

 

Măsurat prin cât de des oamenii din întreaga lume caută pe internet informaţii legate de schimbările climatice, interesul general al publicului în acest domeniu a diminuat în mod constant începând cu anul 2007, potrivit unui raport publicat în revista Scrisorile Cercetătorilor de Mediu. Cu toate acestea, scăderea interesului public nu pare legată de nici o publicitate negativă cu privire la schimbările climatice, ceea ce cercetătorii au dorit să evalueze în primul rând.

 

„Am constatat că o acoperire media intensă sa unui eveniment cum ar fi “Climategate” a fost urmată de explozii  de interes public, dar acestea au fost de scurtă durată”, a declarat William Anderegg, asociat de cercetare post-doctoral în cadrul Institutului de Mediu Princeton.

 

Pentru mai multe detalii vă rugăm să accesaţi link-ul: http://www.sciencedaily.com/releases/2014/05/140520163029.htm?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+sciencedaily%2Ftop_news%2Ftop_environment+%28ScienceDaily%3A+Top+Environment+News%29